Куланц - постгарантійна підтримка від Volkswagen
Що ж робити після закінчення гарантійного терміну на ваш Volkswagen та що таке Куланц?
Після закінчення гарантійного терміну на ваш автомобіль Volkswagen і виникнення несподіваної потреби в серйозному ремонті з великими витратами, ви, можливо, стоїте перед проблемою. У такій ситуації, якщо у вас є підтвердження регулярних технічних обслуговувань авто в офіційного дилера Volkswagen то варто звернутися до програми "Куланц".
"Куланц" - це програма лояльності від концерну Volkswagen для своїх клієнтів, яка не потребує від них додаткових витрат. Вона надає послугу часткової оплати заводом-виробником ремонту автомобіля після закінчення гарантійного терміну.
- Чи потрібно мати сервісну книжку з відмітками про проходження планового ТО у офіційного дилера Volkswagen, щоб претендувати на післягарантійну підтримку?
Післягарантійна підтримка поширюється виключно на автомобілі, у яких є позначки про проходження ТО на дилерських станціях, таким чином є докази, що після закінчення двох років гарантії автомобілі продовжували обслуговуватися на дилерській станції.
Хто приймає рішення про надання підтримки по Куланц?
Рішення про надання післягарантійної підтримки приймається дилером в рамках чинних умов.
Чи надає дилер гарантію на встановлені деталі по програмі Куланц?
Гарантія на встановлені запчастини за програмою "Куланц" складає 2 роки, за умови, що клієнт сплатив частину витрат.
Для отримання більш детальної інформації завжди можна звернутися до відділу гарантії дилерського підприємства.